het visum - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van DionneMol-Haarman - WaarBenJij.nu het visum - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van DionneMol-Haarman - WaarBenJij.nu

het visum

Door: dionne

14 November 2014 | Nederland, Apeldoorn

Afgelopen woensdag avond eerst met z'n allen naar de GGD om de nodige vaccinaties te laten zetten. Wij de meiden kwamen er van af met 1 spuit, maar de mannen moesten er allebei 2.
Donderdagochtend moesten we ons om 10.10 uur melden in Amsterdam bij het kantoor van BLS met alle papieren en paspoorten die nodig zijn om het visum aan te vragen.
Het kantoortje deed al een beetje Indiaas aan, simpel en met posters van India aan de muur. Alle papieren van mij en Paul waren in orde, de papieren van de kinderen ook, alleen hadden ze graag de adoptie papieren erbij gehad. Ze gaan het toch zonder adoptie papieren naar de ambassade sturen en mochten ze niet akkoord gaan dan kunnen we de benodigde formulieren nog per mail nasturen. Het probleem is dat ze met een Indiaas paspoort naar Nederland zijn gekomen en nu geen Indiaas paspoort meer hebben.
Maar heb er alle vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen en dat we alles over ruim 1 week weer kunnen gaan ophalen. De rest van de dag gezellig door gebracht in Amsterdam.

• 14 November 2014 - 13:49

Anita:

Gaat vast goed komen allemaal. Vast voorpret en een dagje Amsterdam is ook geen straf.

• 14 November 2014 - 23:08

Karin En Ben:

Hoi Dionne, jullie hebben een mooie reis om naar uit te kijken. Prachtig toch om straks weer in India te zijn. Alvast heel veel plezier gewenst en bijzonder mooie ervaringen voor de kinderen. Spannend. Het visum zal wel geen probleem zijn, bij ons is dat toen heel soepel verleend. Groetjes van Karin en Ben