het laatste dagje Mumbai - Reisverslag uit Haiderabad, India van DionneMol-Haarman - WaarBenJij.nu het laatste dagje Mumbai - Reisverslag uit Haiderabad, India van DionneMol-Haarman - WaarBenJij.nu

het laatste dagje Mumbai

Door: dionne

19 December 2014 | India, Haiderabad

Gisteren was alweer onze laatste dag in Mumbai, na een lekker ontbijtje hebben we 2 auto-riksja's genomen en zijn we naar Tilak Nagar gegaan. Tilak Nagar is het gebied waar Bablu vandaan komt We hebben ons laten afzetten bij het politie bureau, daar hebben we de portier aangesproken en uitgelegd waarvoor we kwamen. Bablu is namelijk via de politie in Tilak Nagar in het kindertehuis terecht gekomen We werden met open armen ontvangen op het bureau en gingen van het ene kantoor naar het andere kantoor. Uiteindelijk zaten we bij de assistent commissaris aan tafel. Aan hem nogmaals het verhaal gedaan. We waren benieuwd of de politie agent die Bablu naar Bal Anand heeft gebracht nog te traceren viel. Maar daar kon hij niet zoveel overzeggen omdat iedere 2 jaar de agenten wisselen van bureau. In Mumbai zijn 93 politie bureaus. Echt alles documenteren doen ze niet, maar hij was wel bereid om de dossiers nog een keer na te lopen. Wij hebben zijn mail- adres gekregen en gaan als we thuis zijn maar eens een mailtje sturen met de gegevens die wij hebben. Ik denk niet dat het wat op leverd maar je weet maar nooit. Toen we klaar waren in het bureau hebben we wat rond gewandeld door de wijk, in vergelijking met 6 jaar geleden waren er veel nieuwe gebouwen bij gekomen Bablu had zijn nieuwe cricket bat mee met de hoop dat hij nog ergens een veldje tegen zou komen. Nu is dat in India niet zo moeilijk. Bij een veldje aangekomen zaten daar een paar jongens op een muurtje. Aan hen gevraagd of ze met Bablu cricket wilden spelen. Nou en dat wilden ze wel. Het werd steeds drukker en er kwamen steeds meer jongens bij. Was erg leuk om te zien. Na weer een stukje te hebben gelopen kwamen we weer een aantal kinderen tegen die aan het spelen waren en zij kwamen naar ons toe en vroegen of Bablu mee wilde spelen. Bablu samen met Paul een paar slagen meegedaan. Ook deze kinderen waren zeer enthousiast. Toen met de auto-riksja weer terug naar Chembur. Nog even wat pizza eten en toen op naar het vliegveld voor de vlucht naar Hyderabad. Weer een uitstekende vlucht zonder problemen. Het vliegveld van Hyderabad is helemaal nieuw en ligt nu een eindje buiten de stad. Met een hele nieuwe drive over was je zo in de plaats zelf, toen waande je je weer in India. Straks gaan we naar TLC home, het kindertehuis van Tara en Amrutha Hopelijk kan ik vandaag de foto's op de harde schijf zetten en wat meer foto's plaatsen.