Laatste dag Hyderabad - Reisverslag uit Haiderabad, India van DionneMol-Haarman - WaarBenJij.nu Laatste dag Hyderabad - Reisverslag uit Haiderabad, India van DionneMol-Haarman - WaarBenJij.nu

Laatste dag Hyderabad

Door: dionne

21 December 2014 | India, Haiderabad

Vandaag weer de laatste dag in Hyderabad, gisteren een rustig dagje. Even met de riksja naar de Charminar geweest, daar wat rondgelopen, souvenirs gekocht, foto's gemaakt en toen weer terug naar het hotel. Het hotel is niet meer wat het geweest is, misschien om dat het er op dit moment erg druk is, maar we moeten bv iedere dag bellen omdat er geen handdoeken zijn, soms wel 3 keer voordat er eindelijk handdoeken worden gebracht, het eten is een stuk minder dan 7 jaar geleden, wordt slecht aangevuld, hebben bv geen kopjes meer staan voor thee of geen glazen meer. En dan loopt er tig man personeel rond die elkaar allemaal aanwijzingen lopen te geven maar ondertussen niets doen. Daar zijn ze trouwens hier erg goed in. Waar je ook komt, tig man personeel die allemaal staan te nietsen.
s Middags ben ik nog met Amrutha naar het tehuis geweest, Amrutha wilden graag nog een keer terug. Tara heeft lekker tv gekeken (was erg moe) en Paul en Bablu hebben gezwommen in het ijskoude zwembad van het hotel. Paul voelt zich op dit moment niet helemaal fit.
Vandaag aan het eind van de middag nemen we de trein naar Chennai waar we dan morgen ochtend om 6 uur zullen aankomen.

• 21 December 2014 - 16:30

Lia En Peter Mol:

Wat hebben jullie het toch geweldig naar jullie zin daar, maar is natuurlijk ook hartstikke vermoeiend al die indrukken

• 21 December 2014 - 16:41

Marianne:

Wat leuk om jullie belevenissen te lezen en te volgen! Nog veel plezier.

• 21 December 2014 - 20:34

Thea Spijker:

wat een belevenis weer voor de kids en jullie ook natuurlijk!geniet ervan