Frankfurt, bijna thuis - Reisverslag uit Frankfurt am Main, Duitsland van DionneMol-Haarman - WaarBenJij.nu Frankfurt, bijna thuis - Reisverslag uit Frankfurt am Main, Duitsland van DionneMol-Haarman - WaarBenJij.nu

Frankfurt, bijna thuis

Door: dionne

05 Januari 2015 | Duitsland, Frankfurt am Main

Zijn veilig geland op Frankfurt, de aansluiting in Mumbai ging erg goed, we kwamen aan vanuit Kochi op het internationale vliegveld dus een taxi rit is ons bespaart gebleven. Hadden een perfecte aansluiting. De vliegreis ging prima, wel wat meer turbulentie dan op de heenreis. Nu wachten op de trein naar Dusseldorf en van daar uit met de auto naar huis. Zal een lange dag worden vandaag nu we een nacht hebben overgeslagen.
En vanmiddag gaan we Nila weer ophalen!!!!!!!!!!!!

• 06 Januari 2015 - 19:59

Nicolien Visser:

Jullie zijn weer thuis! Wat een prachtige reis hebben jullie gemaakt. Veel gezien en beleefd. Heerlijk om mee te lezen en de prachtige foto's te zien. Een prachtige herinnering voor jullie gezin...en nu weer het normale leven in ons koude kikkerland oppakken...succes!